Veelgestelde vragen

  1. Is CLEYO ook in de avonduren en in het weekend open?
    Ja, CLEYO is vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur geopend en elke zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Ook denkt CLEYO graag met u mee als u naar andere mogelijkheden zoekt.
  2. Zijn mijn gegevens vertrouwelijk bij CLEYO? 
    Ja. Alle medewerkers hebben getekend voor beroepsgeheim. Dit betekent dat uw gegevens enkel kunnen worden ingezien door een Skin Expert van CLEYO.
  3. Kan ik mijn verhaal bij CLEYO doen middels een privé-afspraak?
    Absoluut. CLEYO vindt het belangrijk dat u zich comfortabel voelt om uw verhaal te doen of uw huidprobleem te laten zien.
  4. Kan ik me inschrijven voor een consult met het online huidinstituut?
    Ja, dat kan. Stuur hiervoor gerust een bericht via het contactformulier. CLEYO neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om een online consult te plannen.
  5. Hoe lang duurt een online huidconsult?
    CLEYO neemt 30 minuten per huidconsult.
  6. Zijn producten van CLEYO parabenen- en parfumvrij?
    Ja, binnen het instituut CLEYO zijn alle producten parabenen- en parfumvrij. Dit geldt ook voor de producten die bedoelt zijn voor thuisgebruik.
  7. Ik heb een hele gevoelige huid, kan ik dat toch terecht bij CLEYO?
    Jazeker. Doordat CLEYO opzoek gaat naar de oorzaak van uw probleem, kan er gekeken worden welke producten wel bij uw huid passen.
  8. Mijn acné is erg actief, CLEYO deze behandelen?
    Ja. Of de acné nu rustig is of erg actief, CLEYO biedt diverse behandelingen die op acné kunnen worden toegepast.
  9. Hoeveel dagen per week is CLEYO geopend?
    Zes dagen per week, van maandag tot en met zaterdag.
  10. Kan CLEYO mijn rimpels vullen?
    Nee. CLEYO staat voor natuurlijke schoonheid. Dit betekent dat er geen inspuitingen worden gedaan. Wel kunt u bij CLEYO terecht voor huidverjonging op een natuurlijke manier. Met haar persoonlijke behandelplannen zorgt CLEYO ervoor dat de lichaamseigen cellen weer vorm krijgen. De cellen zullen zich weer ontplooien, verstevigen en uitbloeien.
  11. Kan ik ook een losse behandeling boeken bij CLEYO?
    Nee. CLEYO is gefocust op resultaat. Daarom wordt er alleen gewerkt met persoonlijke behandelplannen. Losse behandelingen kunnen dus niet worden geboekt.
  12. Wat houd een persoonlijk behandelplan in?
    CLEYO kijkt naar de oorzaak van het probleem; wat wil je graag verbeteren, en waarom? Hoe lang speelt dit al? Aan de hand van een grondige analyse wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn. Door middel van een persoonlijk behandelplan wordt vervolgens bepaald welke behandelingen er worden ingezet om uw huid te boosten tot een snel voelbaar en zichtbaar resultaat. Deze behandelingen zijn geheel afgestemd op uw huid.
  13. Hoe lang duurt een behandeling?
    Dit is afhankelijk van het type behandeling, maar gemiddeld duurt een behandeling ongeveer 45 min tot 90 minuten.
  14. Zijn alle behandeling fijn?
    Bij CLEYO wordt gefocust op resultaat. Dit gaat helaas niet altijd gepaard met een fijn gevoel. Wel kan het gevoel worden verzacht. Ook wordt ervoor gezorgd dat u geheel ontspannen bent.
  15. Mag ik tijdens de behandelingstrajecten bij CLEYO in de zon zitten?
    Er wordt van tevoren aan gegeven bij welke behandeling u de zon even moet vermijden. Ook wordt er met u mee gekeken naar een alternatief, mocht u een week op vakantie gaan.
  16. Kan medicatie invloed hebben op de behandelingen?
    Het is voor de Skin Experts van CLEYO belangrijk dat alle medicatie van tevoren wordt gemeld. Ook al lijkt de medicatie nog zo onschuldig. De Skin Experts kunnen u vervolgens vertellen of uw medicatie invloed kan hebben op uw behandeling.
  17. Kan ik altijd naar dezelfde skin expert vragen?
    Ja dat kan. Heeft u een voorkeur voor één van de experts? Dan hoort CLEYO dat graag. Vervolgens wordt de uiterste beste gedaan om hier rekening mee te houden.